Háztartási gép szerviz

Indesit, Ariston, Ardo, Gorenje, Samsung, Whirlpool, Candy, Siemens, Bosch, Zanussi, Beko, Electrolux, Szakszerviz. MOSÓGÉP javítás- MOSOGATÓGÉP javítás SZÁRÍTÓGÉP javitás- VILLANY TŰZHELY FŐZŐLAP javitás 06/1-308-87-28, 06/1-359-34-54

SZERVIZ Garancia

 

Arzenál szerviz Garancia!

Szervizünk minden általunk elvégzett munkára garanciát, illetve jótállást vállal, a következő feltételek mellett:

Jótállást – Garanciát a kormány 249/2004.(VIII. 27.) számú rendelete- előírásai, és a honlapon közzétettek szerint vállal.

A karbantartás szerű javításokra ( szűrők tisztítása, vízkőtelenítés, szennyeződések okozta hibákra biztosíték – izzók cseréjére ) garanciát NEM vállalunk!

Műanyag alkatrész törésre garancia NINCS ( ajtó kilincs, és egyéb műanyag alkatrészek )

Garanciális problémánál, ha a hiba ugyan olyan jellegű, mint a javítást megelőzően, de másik alkatrész , illetve egység okozza, akkor az nem tartozik bele a garanciális javítási igénybe, így tehát a garancia nem érvényesíthető.

 

A garanciális ügyintézés menete:

 

Az ügyfél bejelenti a hibát, a diszpécser kollégánk egyezteti a kiszállás időpontját ami ( 1-3 munkanapon belül megtörténik ) Kollégánk a megbeszélt időpontban felkeresi Önt otthonában, és bevizsgálja a készüléket, majd tájékoztatja a gép jelenlegi állapotáról, illetve a hiba okáról. Amennyiben jogos a garanciális igény, abban az esetben orvosolja azaz megkezdi a javítást, ha esetleg másik alkatrészre van szükség, akkor intézkedik annak beszerzéséről.

Amennyiben nem jogos a garanciális igény, abban az esetben tájékoztatja Önt a várható költségekről. Ebben az esetben általában a munkadíjat elengedjük kedves ügyfeleinknek, ha a hiba a javítást követően 3 munkanapon belül jelentkezett.

 

Pénz visszafizetést csak és kizárólag a NEM javítható gépek esetében adunk vissza, egyéb esetekben javítunk!

 

Figyelem! A garancia azonnal érvényét veszti, ha a készüléket másik szerviz, vagy szerelő esetleg ügyfél még a szervizünk által biztosított garanciális időn belül szervizeli, vagy szétszereli, illetve bármi nemű javítást végez rajta! Ennek következtében az Ügyfél NEM élhet a garancia nyújtotta szolgáltatásainkkal, és NEM jogosult pénz visszafizetésre, illetve kártalanításra sem!

A garanciális igényt csak és kizárólag a szerviz központi telefon számain lehet bejelenteni, a szerelő kollégák ezen ügyekben nem illetékesek, így kérjük ne a szerelő telefonszámát hívják! Általában nem is vesszük figyelembe a kollégáknál tett bejelentést, mert elfelejtődik munka közben!

Garanciális igény bejelentésére fenntartott elérhetőségeink:

 

06/1-308-87-28

06/1-359-34-54

Hívható: Hétfőtől – Péntekig:  14h-16h között.

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 39
Tegnapi: 204
Heti: 1 228
Havi: 4 050
Össz.: 407 337
Oldal: Arzenál Garancia jótállás
Háztartási gép szerviz - © 2008 - 2018 - szervizkozpont.hupont.hu