Szervizünk minden általunk elvégzett munkára garanciát, illetve jótállást vállal, a következő feltételek mellett:
Jótállást – Garanciát a kormány 249/2004.(VIII. 27.) számú rendelete- előírásai, és a honlapon közzétettek szerint vállal.
A karbantartás szerű javításokra ( szűrők tisztítása, vízkőtelenítés, szennyeződések okozta hibákra biztosíték – izzók cseréjére ) garanciát NEM vállalunk!
A Garancia munkáink után egységesen 3 hónap, a kicserélt alkatrészre vonatkozik, nem az egész gépre!
Műanyag alkatrész törésére garancia NINCS ( ajtó kilincs, és egyéb műanyag alkatrészek )
Garanciális problémánál, ha a hiba ugyan olyan jellegű, mint a javítást megelőzően, de másik alkatrész , illetve egység okozza, akkor az nem tartozik bele a garanciális javítási igénybe, így tehát a garancia nem érvényesíthető.
A garanciális ügyintézés menete:
Az ügyfél bejelenti a hibát, a diszpécser kollégánk egyezteti a kiszállás időpontját ami ( 1-3 munkanapon belül megtörténik ) Kollégánk a megbeszélt időpontban felkeresi Önt otthonában, és bevizsgálja a készüléket, majd tájékoztatja a gép jelenlegi állapotáról, illetve a hiba okáról. Amennyiben jogos a garanciális igény, abban az esetben orvosolja azaz megkezdi a javítást, ha esetleg másik alkatrészre van szükség, akkor intézkedik annak beszerzéséről.
Amennyiben nem jogos a garanciális igény, abban az esetben tájékoztatja Önt a várható költségekről. Ebben az esetben általában a munkadíjat elengedjük kedves ügyfeleinknek, ha a hiba a javítást követően 3 munkanapon belül jelentkezett.
Pénz visszafizetést csak és kizárólag a NEM javítható gépek esetében adunk vissza, egyéb esetekben javítunk!
Figyelem! A garancia azonnal érvényét veszti, ha a készüléket másik szerviz, vagy szerelő esetleg ügyfél még a szervizünk által biztosított garanciális időn belül szervizeli, vagy szétszereli, illetve bármi nemű javítást végez rajta! Ennek következtében az Ügyfél NEM élhet a garancia nyújtotta szolgáltatásainkkal, és NEM jogosult pénz visszafizetésre, illetve kártalanításra sem!
A garanciális igényt csak és kizárólag a lent feltüntetett telefonszámokon lehet bejelenteni, a szerelő kollégák ezen ügyekben nem illetékesek, így kérjük ne a szerelő telefonszámát hívják!
Általában nem is vesszük figyelembe a kollégáknál tett bejelentést, mert elfelejtődik munka közben!
Garanciális igény bejelentésére fenntartott elérhetőségeink:
06 70 427 2131 Rácz Gábriel Cégtulajdonos
06 70 555 6109 Rácz István Szervizvezető gyakorlati oktató tanár
Hívható: Hétfőtől – Csütörtökig: 14h-16h között.
Üzleti/céges ügyfeleink részére kiállított számlánk tartalmazza a fizetendő összegét és a fizetési határidőt.
Kérjük, ügyeljen a fizetési határidő betartására, mert Társaságunk a késedelmes napok után a Ptk-ban meghatározott késedelmi kamatot számít fel.
Ezen felül Társaságunk jogosult a Ptk. 6:155. § (2) rendelkezése értelmében a fizetési határidőre ki nem egyenlített számlák esetében 40 eurónak megfelelő forintösszeget felszámítani!
Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19.,
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
e-mail: fogyved_kmf_budapest@bkfh.gov.hu
tel: 06 1 450 2598
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Postacím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
tel: 06 1 488 2131